video corpo

Arboga catalog 2024
36Pages

{{requestButtons}}

Catalog excerpts

Arboga catalog 2024 - 2

ARBOGA ARBOGA A/S Industrivej 3-9 DK-9460 Brovst Denmark KATALOG 2024

Open the catalog to page 2
Arboga catalog 2024 - 3

VELKOMMEN TIL SCANTOOL GROUP willkommen bei scantool group welcome to scantool group Kim Winther kw@scantool-group.dk Sales Manager DK & FO Claus Nielsen cn@scantool-group.dk CEO & Export Manager Anders F. Heshe ah@scantool-group.dk Export Sales Manager SE, N, FI, IS, UK & IE Rene Eickstedt rene@scantool-group.dk Internal Sales Laszlo Toth lt@scantool-group.dk International Sales Director DACH, BE, NL, BA, BG, CZ, HU, RO, ES, IT, RU, LU, PT, SK & SI Mehmet Ali Ileri mai@scantool-group.dk Sales engineer (hydraulic press brakes & shears) Velkommen i Scantool Groups verden Scantool Group er en...

Open the catalog to page 3
Arboga catalog 2024 - 4

ARBOGA - KVALITET SIDEN 1923 ARBOGA - QUALITÄT SEIT 1923 ARBOGA – QUALITY SINCE 1923 Arboga er et af vore fire stærke brands. Vi producerer og sælger en bred vifte af produkter under dette brandnavn. Her er der tale om afgratemaskiner, hydrauliske rørbukkemaskiner, industribåndslibere, centerless slibere, rørslibere samt industrielle slibe- og polermaskiner. Arboga blev grundlagt i 1923 i Sverige og har i mange år været kendt som en stor kvalitetsproducent inden for industrislibemaskiner, polermaskiner og søjleboremaskiner. Scantool A/S opkøbte virksomheden i 1990 af Arboga Maskiner AB. I...

Open the catalog to page 4
Arboga catalog 2024 - 5

INDHOLDSFORTEGNELSE inhaltsverzeichnis table of contents

Open the catalog to page 5
Arboga catalog 2024 - 6

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model Varenr. Pa sojie Med Motor Spsnd- Omdr./ Slibeskive Korn Slibeband Korn Mal L-B-H V®gt Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./ Grinding wheel Grit Grinding belt Grit Measurement Weight bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Span- Umdr./ Scheifscheibe Korn Schleifband Korn MaSe L-B-H Gewicht Model POE 308 Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./ Slibe-/polerskive Korn Stalborste Mal L-B-H V®gt...

Open the catalog to page 6
Arboga catalog 2024 - 7

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./ Polerskive Slibeband Korn Mal L-B-H V^gt Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./min. Polishing Grinding belt Grit Measurement L-W-H Weight Absaugung wheel bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Spannung Umdr./ Polierscheibe Schleifband Korn MaBe L-B-H Gewicht Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./min. Polerskive Stalborste Mal L-B-H V^gt udsugning...

Open the catalog to page 7
Arboga catalog 2024 - 8

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model PBB 30822 Bandarm med abnet sk^rm S S Belt arm with guard open Bandarm mit geoffnet schutz Model Varenr. Pa s0jle Med Motor Spending Omdr./min. Slibeband Korn Mai L-B-H V^gt udsugning b^nkmodel Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./min. Grinding belt Grit Measurement L-W-H Weight Absaugung bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Spannung Umdr./min. Schleifband Korn Male L-B-H Gewicht Model BEPA 308 Model...

Open the catalog to page 8
Arboga catalog 2024 - 9

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model Varenr. Pa sojie Med Motor Spending Omdr./ Slibeskive Korn Slibeband Korn Mal L-B-H V®gt Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./ Grinding wheel Grit Grinding belt Grit Measurement Weight bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Spannung Umdr./ Schleifscheibe Korn Schleifband Korn MaSe L-B-H Gewicht Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./ Slibeskive Korn Stalborste Polerskive Mal L-B-H V®gt Model...

Open the catalog to page 9
Arboga catalog 2024 - 10

industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model Varenr. Pa sojie Med Motor Spending Omdr./min. Polerskive Mal L-B-H V®gt udsugning bsnkmodel Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./min. Polishing wheel Measurement L-W-H Weight Absaugung bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Spannung Umdr./min. Polierscheiben MaSe L-B-H Gewicht Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./min. Polerskive Slibeband Korn Mal L-B-H V®gt udsugning bsnkmodel Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage...

Open the catalog to page 10
Arboga catalog 2024 - 11

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen POW 310 with polishing wheel and wire brush ARBOGA POW 310 med polerskive og stalborste. • Kraftige vinkeljusterbare slibeanlag • Store kraftige justerbare 0jenvarn • Justerbare gnistfang • Afbalancerede slibeskiver • Rolig gang • Kraftige motorer • 5 ars motorgaranti • Forbedret for udsugning • Separate nodstop iht. CE reglementet Alle maskiner tilbydes ogsa pa sojle med og uden udsugning samt med motorbremse. ARBOGA POW 310 with polishing...

Open the catalog to page 11
Arboga catalog 2024 - 12

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./min. Slibeband Korn Mal L-B-H V^gt udsugning b^nkmodel Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./min. Grinding belt Grit Measurement L-W-H Weight Absaugung bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Spannung Umdr./min. Schleifband Korn Ma&e L-B-H Gewicht Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spending Omdr./min. Slibeskive Korn Mal L-B-H V^gt udsugning b^nkmodel Model Article...

Open the catalog to page 12
Arboga catalog 2024 - 13

INDUSTRIELLE B^NKSLIBE- OG POLERMASKINER industrial double-ended bench grinders and polishing machines industrielle doppelschleif- und poliermaschinen Model EW 312 EW 312 with grinding wheel and wire brush Model Varenr. Pa sojle Med Motor Spsnd- Omdr./ Slibesten / Korn Slibeband / Korn Mal L-B-H V$gt Model Article no. auf Stander Mit Motor Voltage Rpm./ Grinding wheel / Grit Grinding belt / Grit Measurement L-W-H Weight Absaugung min. bench model Modell Artikelnr. on pedestal w/exhaust Motor Span- Umdr./ Schleifscheibe / Korn Schleifband / Korn MaUe L-B-H Gewicht Model Varenr. Pa s0jle Med...

Open the catalog to page 13

All Scantool Group catalogs and technical brochures

Archived catalogs

  1. Wet grinders

    1 Pages