Series DR 1226
2Pages

{{requestButtons}}

Catalog excerpts

Series DR 1226 - 1

Elektronische Druckmessstation Electronic pressure-gauge station Poste électronique de mesure de pression Baureihe Series Série • DR 1226 • DR 1226-K Elektronische Druckmessstation für den Einsatz in wärme- und kältetechnischen Anlagen, geeignet für Gase und Flüssigkeiten. Electronic pressure-gauge station for use in refrigeration and heating, suitable for gases and liquids Poste électronique de mesure de pression pour installations thermiques et frigorigènes.(gaz et liquides). Piezoresistiv Messbereich bis 60 barü Ausgang 4..20 mA Versorgung 12…30 V DC Mit Manometer Zweileitertechnik Schutzart IP 54 Piezoresistive Measuring range up to 60 barg Output 4...20 mA Supply 12…30 V DC With pressure indicator Two-wire system Protection rating IP 54 Piézorésistif Plage de mesure jusqu´à 60 bars eff. Sortie 4...20 mA Alimentation 12…30 V DC Avec manomètre indicateur Technique deux fils Type de protection IP 54

Open the catalog to page 1
Series DR 1226 - 2

Elektronische Druckmessstation Electronic pressure-gauge station Poste électronique de mesure de pression Mit einem piezoresistiven Druckaufnehmer wird eine druckproportionale Brückenspannung erzeugt. Diese Spannung wird auf den entsprechenden Messbereich normiert und als 4-20 mA-Signal zur Verfügung gestellt A piezoresistive pressure sensor produces a pressureproportional bridge voltage. This voltage is normalised to the corresponding measuring range and is usable as 4-20 mA-signal. Un système piézorésistif de mesure crée une tension de pont proportionelle à la pression. Cette tension est...

Open the catalog to page 2

All RTK Regeltechnik Kornwestheim catalogs and technical brochures

  1. DR 7537

    6 Pages

  2. SG 2431

    3 Pages

  3. 5112 7010

    7 Pages

  4. strainer

    3 Pages

  5. thermostat

    6 Pages

  6. control valve

    13 Pages

  7. control valve

    15 Pages

  8. power pack

    2 Pages