catalogue 2012
144Pages

{{requestButtons}}

Catalog excerpts

catalogue 2012 - 2

Mejora continua de la calidad de nuestros servicios. Versatilidad de soluciones tecnicas. Rigurosidad del trato al cliente. Amelioration continue de la qualite de nos services. Polyvalence des solutions techniques. Rigueur de traitement pour le client. Continuous improvement of the quality of our services. Versatility of technical Solutions. Rigor of customer care. Kontinuierliche Verbesserung der Qualitat unserer Dienstleistungen. Vielseitigkeit von technischen Losungen. Vielseitigkeit von technischen Losungen.

Open the catalog to page 2
catalogue 2012 - 3

CIZALLAS - PLEGADORAS MILLING MACHINES GRINDING MACHINES DRILLING MACHINES SLOTTING MACHINES SHEARS - PRESS BRAKES

Open the catalog to page 3
catalogue 2012 - 4

FRESADORA CARNERO MOTORIZADD / FRAISEUSE COULISSEAU MOTORISE POWERED RAM MILLING MACHINE / UNIVERSALFRASMASCHINE MOTORISIERTSTOI3EL Mesa / Table / Table / Frastisch Recarridos / Courses / Traveling / Tischverfahrwege Avances / Avarices / reeiis / Vcrschube Cabezal del carnero / Tete du coulisseau / Ram headstock / Fraskopf Peso y dimensiones / Poids et dimensions / Weight & dimensions / Gewicht und Abmessungen VISUALIZADOR DIGITAL FAGOR X-Y-Z AFFICHEUR DIGITAL FAGOR X-Y-Z FAGOR DIGITAL READOUT X-Y-Z

Open the catalog to page 4
catalogue 2012 - 5

EQUIPAMIENTO ESTANDAR Cabezal universal Desplazamiento husiilo de bolas ejes X,Y 3 ejes independientes controlados por 3 Guias templadas STANDARD EQUIPMENT Fagor digital readout X, Y, Z Universal headstock X, Y axes ballscrew movement 3 independents shafts drived by 3 Hardened guides Coolant system Work light EQUIPEMENT STANDARD TSte universelle Deplacement broche a billes axes X, Y 3 axes independants controles par 3 Glissieres trempees Kugelrollspindel Vorschiibe X, Y-Achse Servomotoren gestevert Gehartete Fuhrungen

Open the catalog to page 5
catalogue 2012 - 6

FRESADORA UNIVERSAL / FRAISEUSE UNIVERSEL UNIVERSAL MILLING MACHINE / UNIVERSALFRASMASCHINE Mesa / Table / Table / Frastisch Recorridos / Courses / Traveling / Tischverfahrwege Avarices / Avarices / Feeds / VarschUbe Manctririo / Tftte d'alesage/ Boring / HorizontaffraskQpf Cabezal del camera / T§te du coulisseau / Ram headstock / Fraskopf Peso y dimensiones / Poids et dimensions / Weight S. dimensions / Gewicht und Abmessungen VISUALIZADOR DIGITAL FAGOR X-Y-Z AFFICHEUR DIGITAL FAGOR X-Y-Z FAGOR DIGITAL READOUT X-Y-Z

Open the catalog to page 6
catalogue 2012 - 7

EQUIPAMIENTO ESTANDAR Bandeja recogida de refrigerante STANDARD EQUIPMENT Fagor digital readout X, Y, Z Mill holder shaft ISO 50 D-27x500 Coolant collect tray Coolant system Work ligth EQUIPEMENT STANDARD Bac de collecte du liquide de refroidissement

Open the catalog to page 7
catalogue 2012 - 8

FRESADORA UNIVERSAL / FRAISEUSE UNIVERSELLE UNIVERSAL MILLING MACHINE / UNIVERSALFRASMASCHINE Mesa / Table / Table / Frastisch Recorridos / Courses / Traveling / Tischverfahrwege Avarices / Avarices / Feeds / Vorschliha Mandnna / Broche / Boring / HDrizontalfraskap-f MoLor / Motsur / Motor / Motor Peso y dimensianes / Poids et dimensions / Weight & dimensions / Gewicht und Abmessungen ENGRASE CENTRALIZADO AUTOMATICO SYSTEME DE LUBRIFICATION AUTOMATIQUE AUTOMATIC LUBRICATION SYSTEM AUTOMATISCHE ZENTRALISIERTE SCHMIERUNG CABEZAL UNIVERSAL IS040 CON SOPORTE DE ACOPLAMIENTO TETE UNIVERSELLE...

Open the catalog to page 8
catalogue 2012 - 9

EQUIPAMIENTO ESTANDAR Movimientos automaticos variables Movimiento rapido de aproximacibn en ejes Lubricacion automatica Bandeja recogida de refrigerante STANDARD EQUIPMENT Fagor digital readout X, Y, Z Horizontal mill holder axes 0 22-27x500mm Steady rest Automatic & variable table movements X, Y, Z Quick movement axes X, Y, Z Automatic lubrication system Work lamp Coolant collect tray EQUIPEMENT STANDARD Mouvement automatique variable de la table X, Y, Z Mouvement rapide axes X, Y, Z Lubrification automatique Bac de collecte du liquide de refroidissement Automatische verstellbare...

Open the catalog to page 9
catalogue 2012 - 10

Surface de la table de travail (mm) Peso máximo admitido sobre mesa (Kg) Poids max. autorisé sur la table (kg) Maximum weight over table (Kg) Longitudinal (mm/min) Longitudinale (mm/min) Longitudinal (mm/min) Längsachse (mm/min) Transversal (mm/min) Transversale (mm/min) Cross (mm/min) Querachse (mm/min) Vertical (mm/min) Verticale (mm/min) Vertical (mm/min) Avance de la caña (mm/min) Diámetro de la caña (mm) Recorrido de la caña (mm) Quill feed (mm/min) Distancia mín/máx del husillo a la mesa (mm) Distance min/max de la broche à la table (mm) Min/Max distance from spindle to table (mm)...

Open the catalog to page 10
catalogue 2012 - 11

EQUIPAMIENTO ESTANDAR Movimiento automatico de la cafla Variador electronico de velocidad Engrase centralizado STANDARD EQUIPMENT FAGOR digital readout X, Y, Z Automatic quill movement Electronic speed variator Centralised lubrication Mill holder shaft 040 ISO 50 Coolant system Work light EQUIPEMENT STANDARD Mouvement automatique du fourreau Variateur electronique du vitesse Graissage centralise Automatische Feder Bewegung Elektronische Geschwindigkeitsregulierung VARIADOR ELECTRONICO DE VELOCIDAD VARIATEUR ELECTRONIQUE DU VITESSE ELECTRONIC SPEED VARIATOR ELEKTRONISCHE...

Open the catalog to page 11
catalogue 2012 - 12

FRESADORA UNIVERSAL / FRAISEUSE UNIVERSELLE UNIVERSAL MILLING MACHINE / UNIVERSALFRASMASCHINE Mesa / Table / Table / Frastisch Recorridos / Courses / Traveling / Tischverfahrwege Avarices / Avarices / Feeds / Vorschtibe Mandrinci / Tate d'aleeage / Boring / Horizontal fraskopf Cabezal del camera / Tete du coulisseau / Ram heatistock / Fraskopf Peso y dimensiones / Poids et dimensions / Weight & dimensions / Gewicht und Abmessungen VISUALIZADOR DIGITAL FAGOR X-Y-Z AFFICHEUR DIGITAL FAGOR X-Y-Z FAGOR DIGITAL READOUT X-Y-Z

Open the catalog to page 12
catalogue 2012 - 13

EQUIPAMIENTO ESTANDAR Mordaza mecanica 160mm con base giratoria Bandeja recogida de refrigerants STANDARD EQUIPMENT FAGOR digital readout X, Y, Z Mill holder shaft 027 x 500 Mill holder shaft 032 x 500 Mechanical vice 160mm with swivel base Coolant collect tray Coolant system Work light EQUIPEMENT STANDARD Etau mecanique 160 mm avec une base rotative Bac de collecte du liquide de refroidissement Hochmotorisierte Z-Achse Mechanische Klemmbacke 160mm mit Schwenkfussgestell

Open the catalog to page 13
catalogue 2012 - 14

Surface de la table de travail (mm) Peso máximo admitido sobre mesa (Kg) Poids max. autorisé sur la table (kg) Transversal (mm) Vertical (mm/min) Maximun weight over table (Kg) Verticale (mm/min) Vertical (mm/min) Vertikalachse (mm/min) AUTOMATIC / POWERED Longitudinal (mm/min) Longitudinale (mm/min) Transversal (mm/min) Transversale (mm/min) Rápidos vertical (mm/min) Rapides verticaux (mm/min) Fräskopf Verfahrweg Y-Achse(mm) Distancia mín/max del cabezal al espejo (mm) Distance min/max de la broche au miroir (mm) Distance from spindle to mirror (mm) Abstand Spindel - Stösselführung(mm)...

Open the catalog to page 14

All HELLER MAQUINA HERRAMIENTA catalogs and technical brochures