See other catalogues for
Scantool Group
You may also be interested in
Text version of the page
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
| | | SCANTOOL | | |
| | | |
| | | Scanslib 150 | | |
| | | |
| | | GB Scangrind 150 comes with a special wetstone and a grinding angle guide for grinding knives, scissors, plane blades etc. Many different grinding jigs are available as accessories for this machine These are optional extras - please see page 13. | | |
| | | DK Scanslib 150 Til denne sliber f0lger en skabelon til bl.a. slibning af knive og sakse (se ogsä side 9). Et stort antal slibeaggregater til slibning af andre skaerende vaerkt0jer tilbydes som ekstra udstyr - se side 13. | | |
| | | Scanslib 150 Dieser Schleifer wird mit einer Schablone, u.a. zum Schleifen von Messern oder Scheren geliefert (siehe auch Seite 9). Eine große Anzahl Schleifaggregate zum Schleifen anderer Schneidwerkzeuge sind optional erhältlich - siehe Seite 13. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | DK Indstil slibeanlasgget til den 0nskede slibevinkel - ved hjaslp af den medf0lgende skabelon DJ Stellen Sie die Schleifaufl age mithilfe der beigefügten Schablone auf den gewünschten Schleifwinkel ein. GB Adjust the tool rest to the required grinding angle using the grinding angle guide. | | |
| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | Type | Varenummer | Slibeskive | Spending | Omdr./min | Ydelse | Reversibel | Mal L-B-H | Vœgt | | | | Modelli | Art.-Nr. | Polierscheibe | Spannung | U/min. | Leistung | Vor-/Rücklauf | Maße L-B-H | Gewicht | | | | Type | Article number | Wheel size | Voltage | Rpm. | Motor | Reversible | Measurements. L-W-H | Weight | | | | Scanslib 150 | 601 55 1500 | 152x40x20 | 1x110/230V | 200 | 85 watt | ja/ja/yes | 330x200x190mm | 4,9 kg | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
| | | Scantool 2007/08 | | |
| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |